کافی نت های چین هدست واقعیت مجازی کرایه می دهند
نوشته شده توسط : علی افشار

اگرچه می گویند که سال ۲۰۱۶، همان زمانیست که تکنولوژی واقعیت مجازی در اوج خواهد درخشید اما قیمت بالای هدست ها و لوازم مورد نیاز برای کارکرد صحیح برخی از آنها، شاید باعث شود تا همین فناوری آنطور که باید و شاید در سالی که پیش روست، فراگیر نشود.

HTC نیز به همین موضوع توجه نشان داده و مشکل را درک کرده است. شرکت تایوانی تصمیم گرفته هدست واقعیت مجازی خودش موسوم به Vive را در کافی نت های کشور چین به شکل گسترده در اختیار کاربران قرار دهد.

اچ تی سی در کنفرانس اخیری که در پکن برگزار کردطراحی فروشگاه اینترنتی، خبر داد که با همکاری شرکت Hangzhou Shunwang [شرکتی که بیشتر کافی نت های کشور چین را مدیریت می کند]، می خواهد هدست واقعیت مجازی Vive را در اختیار کافی نت ها گذاشته تا هر شخص بتواند با پرداخت بهایی اندک، چند دقیقه ای از آن بهره گیرد. به همین شکل، اچ تی سی می تواند هدست واقعیت مجازی خود را در اختیار ۱۰۰ میلیون کاربر قرار دهد.

بر اساس گزارش وب سایت «Road to VR» افراد برای استفاده از هدست واقعیت مجازی Vive باید بین ۲ الی ۵ دلار را برای ۱۰ دقیقه بهره گیری از این محصول پرداخت نمایند.

این در حالیست که شرکت Shunwang، بیش از ۱۰۰ هزار کافی نت در کشور چین دارد که به ۱۰۰ میلیون کاربر چینی خدمات می دهند. با این حال، هنوز به شکل دقیق مشخص نیست که چه تعداد از این کافی نت ها به هدست Vive مجهز خواهند شد.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: